Ser du etter jobb nær Gardermoen? Kanskje dette er jobben for deg?
Salgsmedarbeider (butikk)
salgsmedarbeider Whsmith oslo lufthavn
Arbeidsgiver: Wh Smith Norway AsArbeidssted
- Oslo Lufthavn Edvards Munchs Vei, 2060, Gardermoen
Ansettelsestype: Fast
Arbeidstid: Heltid
Beskrivelse:
Levere eksepsjonell kundeservice til alle våre kunder.
· Gjennomføre lagerpåfylling, sørge for at alle områder i butikken forblir ryddige og innbydende for våre kunder til å handle.
· Vi oppfyller høye standarder for visning og visuell merchandising, og hjelper kundene med å finne det de leter etter på en enkel måte.
· Du vil trives og vite hvordan du kan yte god kundeservice mens du opererer i et travelt flyplassmiljø. Å være en del av et team og støtte kollegaer.
Hva ønsker butikkene våre å se?
· En lidenskap for kunder som har en eksepsjonell opplevelse i butikken.
· Trygg på å kommunisere innad i teamet. Motivert til å oppnå fantastiske resultater og standarder.
· Kan tilpasses bedriftens krav og mål.
Hva vi ser etter
Som salgsassistent vil du yte eksepsjonell kundeservice og jobbe selvstendig eller som en del av et team for å levere våre fantastiske butikkstandarder. Vi vil at du, våre kunder og våre kolleger skal være stolte av å dele reisen deres med oss, mens de jobber i et hektisk og morsomt miljø!
Arbeidsoppgaver
Salgsassistent - WHSmith - Gardermoen lufthavn, Oslo
Avtalte timer 162,5 timer i måneden, 35 timers uke.
Skiftmønstre:
· 05:00 -12:20
· 12.30 -- 20.00
· 13.30 -- 21.00
· 15.00 -- 10.30
· 22.00 -- 06.00
Vennligst merk - WHSmith Gardermoen lufthavn, Oslo er en 24-timers, 7 dager i uken operasjon, så kandidaten må være tilgjengelig for å jobbe alle dager mandag til søndag
Flyplasskrav:
· Du må ha bodd i EU/EØS de siste 5 årene
· 5 års kontinuerlige referanser - for å få et flyplasspass må du oppgi 5 års referanser for enten sysselsetting eller utdanning uten hull.
· Criminal Records Bureau Check - fylles ut av WHSmith hvis søknaden din er vellykket. ID med bilde, dvs. pass eller førerkort
Som salgsassistent vil du yte eksepsjonell kundeservice og jobbe selvstendig eller som en del av et team for å levere våre fantastiske butikkstandarder. Vi vil at du, våre kunder og våre kolleger skal være stolte av å dele reisen deres med oss, mens de jobber i et hektisk og morsomt miljø!
Hva handler det om å være salgsassistent?
· Levere eksepsjonell kundeservice til alle våre kunder.
· Gjennomføre lagerpåfylling, sørge for at alle områder i butikken forblir ryddige og innbydende for våre kunder til å handle.
· Vi oppfyller høye standarder for visning og visuell merchandising, og hjelper kundene med å finne det de leter etter på en enkel måte.
· Du vil trives og vite hvordan du kan yte god kundeservice mens du opererer i et travelt flyplassmiljø. Å være en del av et team og støtte kollegaer.
Hva ønsker butikkene våre å se?
· En lidenskap for kunder som har en eksepsjonell opplevelse i butikken.
· Trygg på å kommunisere innad i teamet. Motivert til å oppnå fantastiske resultater og standarder.
· Kan tilpasses bedriftens krav og mål.
Hvordan belønner vi lagene våre?
Vi vet at du vil jobbe hardt for å gjøre WHSmith til en suksess og holde kundene våre fornøyde, samt en lønn, og ansatterabatter og tilleggsfordeler skreddersydd spesielt for WHSmith Norge. Uansett hva fremtiden bringer, vil vårt Employee Assistance Program støtte deg med hjelp og veiledning for ditt velvære, enten det er fysisk, mentalt eller økonomisk.
Vi tilbyr
bedrift føle følge landsovrenskomst tarriff avtale